Sunday, February 20, 2011

Kool

Väga lahe, täna esimest korda, hakkasin ma iseenesele mõistmatult võtma loengut nii, et kui ma sinna läheksin, saaksin ma ISE nii palju endale juurde. Ma saaksin teada asju millele ma võib-olla varem pole tähelepanu pööranud. Ma ei vaadanud seda kui tühipaljast kohustust enam. PROGRESS! Pärast kolme aastat ülikoolis käimist hakkan ma asjale pihta saama! Homo homo sapiens I am -.-

Aaaga sellegipoolest ma ei lähe sinna. JA ma ei lähe sinna teise loengusse, kuhu ma ka tavaliselt minna ei saa, kattumine. Nojah. Aga SEDA pole mul suurt vajagi. SEDA ma juba oskan. Inglise keele C1 taset. Kids stuff.

Äkki peaks ikka minema sinna seminari. Mis kestab NELI tundi, see see takistus ongi. Ja veel see, et seal kasutatakse RAUDSELT aktiivõppe meetode. Õõõõhh... Ei, ma teen parem ühe tassi kohvi veel ja kirjurtan essee. Seda on ka tarvis harjutada.

No comments:

Post a Comment