Friday, February 18, 2011

Feck yea, ma tulen üle kolme nädala esimest korda koju ja siis ma pean ka veel beibisittima. Greaaaat! (You must be the mom of the house?) Kolm tatikat vaatavad "Avatari". Kell on pool seitse PM, ja mul oleks vaja tänase kuupäeva sees veel andmeanalüüs esitada ühele õppejõule. Kui ma pingutan ja piisavalt keskendun, peaksin saama selle paari tunniga tehtud. AGA! Persse! Kurat, ma jätsin oma vajalikud vihikud ja materjalid linna ju! Linna, mis on mu kodust umbes 40 km kaugusel. Einoh. Nett ja sõbrad facebookis peaksid aitama küll.

Ma kahtlustan, et maha unustamise põhjuseks võib olla tuumapohmell ja eilne viina-meeldetuletus. See tähendab, et jah, eile oli väike kokkusaamine, sõbra sünnipäeva puhul, ja tuli ikka sutsu viina võtta. Kuna ma pole ammu viina võtnud, siis otsustas organism selle maost tagasi saata mingihetk. Lõbus.

(Panin lastele tee hakkama, das ist gruuvi!) Numnuts.

Ühesõnaga - okse. Eile sai pkki pandud, juhhei! Ja ma isegi ei joonud nagu joodik, tavaliselt on kordi hullem, aga jah, see tähendas siis seda, et minu raske õpipäev on vett vedama läinud.

No comments:

Post a Comment