Monday, July 15, 2013

Sõbrannade armuelu

Käisin 5. juulil sõbranna pulmas. Ta on minuga sama vana. Ja ta abiellus. Minu teine sõbranna, kes on ka minuga sama vana, sai 5. juunil lapse. Minu kolmas, neljas, viies ja kuues sõbranna on olnud oma mehega suhtes kaks kuni kuus aastat. Päris hull. Isegi mu 18-aastane õde on nüüd suhtes, juba kaks nädalat. Mul on üksainus vallaline sõbranna alles. Ja me oleme kõik umbes 24 aastat vanad.

Kas nii ongi?

Kui nii ongi, siis pole me eelmisest generatsioonist sugugi maas. Esimeste laste saamine ja abielud ning kooselud algasid ka tol ajal selles vanuses. Oma vanemate ja sõprade vanemate näitel muidugi.

Igatahes veider, et selles noores eas on pea kõikide mu sõbrantside suhteseis hõivatud.

Äärmiselt huvitav on ka see, et kõik on endale sellised mehed hankinud, kes ka nende sõpradele meeldivad. Kõik on nagu vinks-vonks. Nii et ikkagi loeb hullupööra, kas mu kaaslane saab mu sõpradega läbi või ei.

Mul on toredad sõbrad ja neil on toredad sõbrad, kõik on toredad, juhhei!

No comments:

Post a Comment